صفحات

امور مشتریان

شرکت آتیه فرزندان وطن با برند تجاری وال مارکت در راستای حفظ ارزشهایی چون، صداقت، احترام، انصاف و اعتماد اقدام به تشکیل باشگاه مشتریان وال مارکت نمود.پاسخگویی، پیگیری و رسيدگي به درخواستهاي مشتريان محترم و همچنين تسهيل در ارتباط مشتريان در جهت ارتقاء سطح كيفي و كمي فروشگاه از اهداف اصلی باشگاه مشتریان وال مارکت می باشد.

 

فرایند عضویت در باشگاه مشتریان و استفاده از کارت باشگاه:

  1. مراجعه به یکی از شعب فروشگاه وال مارکت
  2. درخواست دریافت کارت باشگاه از صندوق و یا واحد امور مشتریان
  3. ثبت کارت در سیستم توسط پرسنل صندوق و یا امور مشتریان
  4. دریافت پیامک عضویت و فعال سازی کارت
  5. ارائه کارت باشگاه در هنگام خرید (صندوق) و دریافت امتیاز بر مبنای جدول امتیازات باشگاه مشتریان